Klantenservice

Heb je vragen, opmerkingen of suggesties? Dan kun je terecht bij onze klantenservice. Op deze pagina lees je hoe je contact met ons op kunt nemen.

 

Contactformulier 

Je kunt het contactformulier op deze pagina invullen, dan komen we zo snel mogelijk bij je terug.

 

E-mail

Je kunt onze klantenservice mailen via [email protected] Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.

 

Telefoon

Op werkdagen zijn wij tussen 9:30 uur en 17:00 uur bereikbaar. Ons telefoonnummer is +31 (0)85 80 81 545.

 

 

Veel gestelde vragen:

Hieronder vind je een lijst met de veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Dan kan je uiteraard contact opnemen met de klantenservice via een van de bovenstaande opties.

1 Corona
1.1 Hebben jullie door Covid-19 andere levertijden?

Als je bestelling (op een werkdag) voor 16:00 uur geplaatst is, verwerken en verzenden wij die dezelfde dag nog. Het grootste deel van de pakketten zal dan ook de volgende dag bezorgd worden. Alleen door grote drukte bij de bezorgdiensten bestaat de kans dat je pakket wat vertraging heeft. Dit zal gecommuniceerd worden via je track and trace code. 

1.2 Zijn jullie producten vrij van het Coronavirus?

Uiteraard doen wij er in het magazijn alles aan om ons de maatregelen van het RIVM aan te houden. Dat geldt ook voor hoe wij omgaan met de producten.

Aangezien wij ons zelf aan de maatregelen houden, is de kans op besmetting bij ons vrij klein. Waarschijnlijk is die kans zelfs lager dan bij supermarkten, omdat wij geen bezoekers in ons magazijn ontvangen en onze medewerkers niet werken als ze klachten ervaren).

Mocht je het pakket toch niet helemaal vertrouwen, dan kan je het altijd nog een dag onaangebroken thuis laten staan en 24 uur na ontvangst pas openen.

1.3 Kan ik mijn pakket nog bij jullie afhalen?

Ja, je kan je bestelling bij ons magazijn aan de deur afhalen. Het is niet mogelijk om bij ons magazijn naar binnen te lopen. Op de deur van ons magazijn vindt je verdere instructies voor het afhalen van een pakket.

1.4 Kan ik jullie magazijn bezoeken?

Voor de veiligheid van onze klanten én onze medewerkers is het helaas niet mogelijk voor bezoekers om in het magazijn te komen. We hopen op jouw begrip hierover.

2 Bestellen
2.1 Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats de gewenste artikelen in je winkelwagen. Nu kan je, door op je winkelmandje te klikken, je bestelling controleren.
Is je bestelling compleet? Dan kan je hem afronden. 

Als eerste kan je je gegevens invullen. De onderdelen met een ster (*) zijn verplicht. Die hebben we nodig om je bestelling te kunnen verzenden. 

Daarna kan je de gewenste verzendmethode selecteren. Op dit moment kan je alleen 'Bezorgd thuis of op het werk' kiezen.

Nu kan je de gewenste betaalmethode kiezen. Wil je met IDeal betalen? Selecteer dan jouw bank. 

Vervolgens kan je nogmaals je volledige bestelling controleren en een kortingscode en/of opmerking invoeren. Hier kan je je inschrijven op de nieuwsbrief en de algemene voorwaarden accepteren.

Om je bestelling af te ronden, hoef je alleen nog maar op kopen te klikken. Dan wordt je doorverwezen naar de pagina van je bank.

2.2 Waarom kan ik een product niet toevoegen aan mijn winkelwagentje?

Lukt het niet om een product in je winkelwagen te plaatsen? Of kan je maar een beperkt aantal van een product toevoegen? Het kan zijn dat er een beperkte voorraad van dit product is. Je kan de recente voorraad van ieder product zien bij het productoverzicht. 

2.3 Hoe plaats ik een product op mijn verlanglijst?

Je kan alleen producten op je verlanglijstje plaatsen als je een account hebt aangemaakt op onze website. Je kan je lijst met favorieten inzien via je persoonlijke pagina. Klik daar op de knop 'mijn verlanglijst'.

Stap 1: Zet de producten die je in je favorieten wil zetten in je winkelwagen.

Stap 2: Bekijk je winkelwagen. Dit kan door op de winkelwagen knop te klikken en daarna bestellen te selecteren. 

Stap 3: Klik op het hartje aan de rechterkant van het product. Nu staat het product tussen je favorieten.

2.4 (Waar) kan ik een opmerking achterlaten?

Wil je een opmerking plaatsen voor ons? Dit kan je doen bij het afronden van je bestelling. In de laatste stap voor het afrekenen kan je in het opmerkingenveld je boodschap plaatsen.

Dit is alleen voor opmerkingen aan ons personeel en dus niet voor de pakketbezorger. Wij kunnen geen opmerkingen doorgeven aan de bezorgdienst, zoals 'niet bij de buren op nummer 12 bezorgen'.

3 Betalen
3.1 Hoe kan ik betalen?

Heb je alles gevonden en wil je graag afrekenen? Als je in je winkelwagentje bent, kan je klikken op de knop: 'bestelling afronden'.

Nu kom je in een scherm waar je je persoonlijke gegevens in kan vullen. Zodra je alle gegevens hebt ingevuld, kan je een verzendmethode en een betaalmethode selecteren. (Controleer goed of je alle vakjes volledig hebt ingevuld).

Klik op de betaalmethode waar jij gebruik van wil maken. Als je via IDeal wil betalen, kan je nu jouw bank selecteren. Vervolgens kan je op de knop: 'kopen' klikken. Dan wordt je automatisch doorverwezen naar de pagina van jouw bank.

3.2 Van welke betaalmethoden maken jullie gebruik?

Je kan hier meer vinden over onze betaalmethoden.

3.3 Waarom is mijn betaling mislukt?

Betaal je via IDeal? Het kan zijn dat er een storing is bij je bank. Dit kan je veilig controleren op de website van IDeal. Bekijk hier de actuele beschikbaarheid van jouw bank.

3.4 Kan ik ook op rekening betalen?
4 Verzending en bezorging
4.1 Wat zijn de bezorgkosten?
  • Nederland
    Woon je in Nederland en bestel je voor meer dan €50,-, dan verzenden wij jouw pakketje gewoon gratis! Is jouw bestelling onder de €50,- dan betaal je €4,95 verzendkosten.

  • België
    Woon je in België en bestel je meer dan €50,-, dan verzenden wij jouw pakketje gewoon gratis! Is jouw bestelling onder de €50,- dan betaal je €5,95 verzendkosten.
4.2 Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen dan het factuuradres?

Dat kan zeker! Op de checkout-pagina krijgt je de kans om een ander bezorgadres in te vullen. Na het invullen van je factuuradres haal je het vinkje bij “Verzenden naar hetzelfde adres” gewoon weg!

4.3 Kan ik mijn bestelling ergens afhalen?

In Nederland kan dat! Bioplusmarkt.nl werkt samen met PostNL, waardoor je kan kiezen voor PakjeGemak. Je kan dan bij ruim 600 PakjeGemak locaties je pakketje ophalen! 

Ook kun je ervoor kiezen je bestelling onder kantooruren op te halen in ons magazijn in Leiderdorp. Het adres is Lijnbaan 8, Leiderdorp. Je kunt deze optie aanvinken in de check-out.

4.4 Kan ik de status van de bezorging van mijn pakket volgen?

Op het moment dat wij jouw pakketje ingepakt hebben, ontvangt je van ons een mailtje met daarin je track & tracecode. Via de link in deze e-mail kun je de status van de levering in de gaten houden.

Mocht er iets veranderen aan de status van je pakket, dan kan je dat ook inzien via deze code.

4.5 Ik was niet thuis tijdens het bezorgmoment. Waar is mijn pakket nu?

Als je niet thuis bent tijdens het moment van bezorging, dan probeert de bezorger het pakket bij een van je buren af te leveren. Jij weet bij welke buur je pakket zich bevindt, doordat de bezorger het huisnummer van je buurman/vrouw waar je het pakket kan ophalen op een briefje noteert. 

PostNL: Als dat niet gelukt is, neemt de bezorger het pakket mee naar een afhaalpunt bij jou in de buurt. Je kan de locatie van je pakket zien via je Track-and-Trace code. Meer informatie hierover kan je vinden op de website van PostNL.

4.6 Leveren jullie ook aan het buitenland?

Wij leveren aan een aantal landen binnen Europa. Kijk hier naar welke landen wij verzenden en wat de kosten daarvoor zijn.

4.7 Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? (NL)

Als je op maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur bestelt, wordt je bestelling de volgende werkdag geleverd.

Als je een bestelling plaatst op zaterdag of zondag, verwerken wij deze op de eerstvolgende maandag. Je ontvangt je pakket dan op de eerstvolgende dinsdag.

4.8 Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? (buitenland)

Wanneer je pakket bezorgd wordt, is afhankelijk van het land en/of de regio waar het heen gaat. Voor vragen over bezorging naar specifieke landen, kan je contact opnemen met onze klantenservice. 

4.9 Waar is mijn pakket?

Je kan de status je pakket volgen via een track and trace code. Deze ontvang je per mail op het moment dat je bestelling in ons magazijn verwerkt is.

5 Retourneren of klachten
5.1 Bestelling niet compleet of verkeerd product ontvangen?

Is je bestelling niet compleet of heb je verkeerde producten ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Wij zullen in dat geval de missende/juiste producten uiteraard alsnog kosteloos naar je opsturen.

5.2 Bestelling beschadigd?

Het kan helaas gebeuren dat het pakket beschadigt tijdens transport. Neem contact op met onze klantenservice en maak, indien mogelijk, foto’s van de beschadigingen. We kunnen het aankoopbedrag vergoeden of een vervangend product opsturen.

5.3 Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

Voor wie de kosten van het retourneren van een product zijn, hangt af van de reden van retour. Overleg daarom even met onze klantenservice.

5.4 Tot wanneer kan ik een product retourneren?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen een product te retourneren. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product of de producten fysiek in bezit krijgt. Om een of meerdere producten te retourneren, moet je ons dat via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld per e-mail) laten weten. De verzendkosten voor het retourneren zijn in dit geval voor je eigen rekening. 

6 Overig
6.1 Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Ja, je kan je e-mailadres wijzigen. Log in en ga naar ‘mijn account’. Daar vind je de mogelijkheid je accountgegevens te bewerken. Wijzig je e-mailadres en vergeet niet op opslaan te klikken.

6.2 Hoe kan ik mijn adreswijziging doorgeven?

Bij je persoonlijke gegevens onder het kopje ‘mijn account’ kan je zowel het factuuradres als het afleveradres wijzigen.